JOM KLIK KLIK SAYA

K A M I

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 10, 2013

PRU13 : Semakan Daftar Pemilih Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)

Wah.. Tiba² aje entri kali ni bercerita pasal PRU-13. Maaf ye saya bukan orang yang berminat tentang politik. sekali sekala berjenaka pasal politik tu adalah. but not too serious. Well, nak tanya la. Adakah anda sudah mendaftar sebagai PENGUNDI??
Ya, Saya Sudah mendaftar DAN pernah mengundi.
PRU-13 adalah PRU kali ke-2 yg saya akan turun untuk mengundi.
Bagi yang sudah mendaftar dan baru pertama kali mengundi.
Kalian boleh semak data dengan melalui 3 cara seperti dibawah ye.


1) Semakan melalui laman web  
 
 Click di laman web SPR - http://www.spr.gov.my/

2) Semakan melalui SMS


Taip SPRSEMAKNo. K/P dan hantar ke 15888



3) Semakan melalui talian telefon

Sila dail 03-8885 6565 (jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang)



Selamat menyemak bagi pengundi baru
DAN
Selamat Mengundi
 
 
#Undi Anda Adalah Rahsia



No comments:

Post a Comment

Cik NUFF Saya