JOM KLIK KLIK SAYA

K A M I

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 5, 2013

Ardelia Demam

Allahuakbar.. Belum lagi pun abis citer pasal si kakak demam + muntah + ceri beri dia tu. ni menyusul pulak si adik sepesen dgn kakak dia. huwaaaa... aku nak nangis dulu baru citer boleh tak.. on the way nak ke klinik untuk kakak. Si putih, Delia. bertalu-bertalu dia muntah. habis segala bagai yang dia makan & minum keluar balik. yang paling harum & best, badan aku jadi tempat pembuangan segala muntah delia.. huwaaa... bau dia toksah citer la. kalah minyak wangi nina ricci aku.. kakak dah menjerit-jerit kat depan. "Busuk" "Busuk".. Lepas je muntah, start da rasa badan delia. mak ai, panas kedauk. sah-sah esok ibu kena cuti. 2 beradik ni kalau da tak sehat. 24jam nak melepek kat ibu dia. kat ayah dia langsung la. jeling je. huwaaa...


 
~* muka budak yang muntahkan ibu.. relax je dia senyum kan

 
1) ni lah hasil yang dapat. habis selipar giant aku. da ditutup dengan baju delia

 
2) kelas ko jah.. hahahaha.. time ni delia da melalak² nak susu.
 no susu ye dik. kang dihamburnye lagi
 

3) hehehe.. sian laki aku. abes da kusyen keta.
 
 
4) ni baru sikit baju yang nak kena sental dek kena muntah adik.

No comments:

Post a Comment

Cik NUFF Saya