JOM KLIK KLIK SAYA

K A M I

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 25, 2013

3in1 - Januari 2013 // KEDUA

Kejadian yang Kedua~
23 Januari 2009 - 23 Januari 2013 = 4 TAHUN baru.
Syukur Alhamdulillah.. Terima kasih yang Allah kerana mentetapkan hati & perasaan hambaMu ini ya Allah. Aku rasa sangat indah, nyaman DAn bersyukur atas penetapan jodoh ini buatku. Ya, memang tidak sesempurna mana pun diri ini & suami dibandingkan mereka yang lain. Sekurangkurang nya aku sangat bersyukur. Ada insan yang sudi menyulam kasih, berkongsi cerita suka, duka, derita, gembira DAN ketawa bersama. Sudi mengharungi hari bersama. syukur syukur padaMu ya Allah. Tiada yang dapat aku katakan melainkan. Aku panjatkan penuh kesyukuran kepadaMU atas memanjangkan usia hubungan kami. Aku berdoa semoga ia kekal ke akhir usiaku. Semoga ikatan terus disulami rasa cinta, sayang, rindu yang mendalam. Semoga rezeki yang kau limpahkan kepada kami semewahnya serta diberkatiMu. Semoga kau lindungi diri aku, suami DAN anakanak. Semoga kau mentetapkan hati kami terus kepadaMu ya Allah.
Amin Amin Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim..


 

# Sesi TANDATANGAN
 
# Alhamdulillah.. Selesai di Ijab Kabul
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 


No comments:

Post a Comment

Cik NUFF Saya