JOM KLIK KLIK SAYA

K A M I

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 25, 2013

3 in 1 - January 2013 // PERTAMA

yeehhhuuuuu... ^__^

Assalamualaikum.. Lama sungguh tak singgah ke sini..
Tuntutan sebagai HambaNya buat kan aku terlupa sejenak dengan "Diari Maya" ini.
Kalau refer title aku tu. Mesti fikir ape ntah kan. Dah macam Air nescafe atau Milo yang 3in1 kan.. Baiklah. Nak bercerita tentang 3 Tarikh // Kejadian di dalam 1 bulan iaitu JANUARI.

Kejadian yang Pertama~
Kira ulangtahun kerja aku di TMR URUSHARTA (M) SDN BHD
Tarikh Masuk Keje // 21 Januari 2008 - 21 Januari 2013.
Alhamdulillah.. Sebenarnye banyak pengalaman & pengetahuan aku belajar kat sini. Dari start masuk buat keje order barang & key in sistem. Sekarang da sibuksibuk buat kerja laen da. Buat report. Buat kerja berkaitan kewangan pon ada. Lamalama rasa diri ini da macam orang kewangan pulak. Mana tak nye Kewangan kat HQ tu boleh pulak dok tanye aku " Fiza, Siapa nama director TMR//HFM//ACMV ya? " padahal dia lagi lama kerja dari aku DAN dia juga EKSEKUTIP KEWANGAN oi.. Saya ni cuma KERANI aje oi - NON EKSEKUTIP lg oi. haiyaa.. Kepelikan telah berlaku disitu.. Abaikan kepelikan itu. pasal ENVIROMENT kat opis ni, so far so so good. Sangat relaks & santai. Nak huhahuha//ketawa suka hati kau memang tade masalah lah. Yang jadi masalah bila da ketawa yang very the over tu. Haiyaaa.. Control sikit ye. Apa ingat ni kampeni ayah kau punye. -O- Opismate pon very the seporting & sekepala. Tade la macam dewan bedah kan opis ni. sebab riuh dgn usik mengusik. chewahh.. apa kau ingat ni macam lagu senario kah? okay la. tata~


 
21 Januari 2013

No comments:

Post a Comment

Cik NUFF Saya