JOM KLIK KLIK SAYA

K A M I

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 7, 2014

BukakBonet Jb @ Taman Nusa Idaman

Assalamualaikum.. Alhamdulillah diberi lagi kesempatan untuk update blog kesayangan yg lagi carca marba.. pedulik apa aku.. blog aku kan.. hehehe.. jangan marah ye...

Kali ni nak bercerita pasal CARBOOT SALES a.k.a Bukak Bonet JB. Dan ini adalah kali pertama aku join bisnes offline yang nyata. Biasenya Jual & Promote thru ONLINE & ON THE PHONE Je.

Berkat keizinan & semangat yg diberi oleh suami. BFF yang bnyk membantu dan tak kira la apa cara pun. Thank you My dear Azwin Ahmad yg recommend kan.. Kakak & sahabat yg lain atas dorongan. i love all of you.. hahaha.. poyo je ayatkan..

So, lets straight to the point.. 
Feel free to come here and shopping a some stuff new & pre-loved item // Any kind of foods & drinks. 
Details as below AND DONT FORGET TO VISIT MY BOOT at PERSONA, JKN 1765 & My BFF Boot, Beauty Peeps. (Kiteorg punye boot sebelah je) #Jiran

Apa pun, saya kongsikan beberapa lagi gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.





Tarikh : 11 Januari 2014 - Sabtu
Masa : 8.30pagi - 5.30ptg
Tempat : Lot Parking Taman Permainan, 
Taman Nusa Idaman, Johor Bahru.
Boot : Persona - JKN 1765 


















No comments:

Post a Comment

Cik NUFF Saya