JOM KLIK KLIK SAYA

K A M I

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 28, 2013

Jalen Ohhh Jalen

Eh eh eh.. Skrg ni la baru nak terkedek-kedek nak buat entry pasal JALEN. Orang lain nak join CONTEST. Kau pun sibuk-sibuk nak join jugak. eeehhhh.. pedulik apa aku.. Aku punya suka lah kan.. Eh Eh Eh.. Asyik dok sebut-sebut nama JALEN je kan.. Takkan korang semua tak kenal kot JALEN. Tipulah kalau tak tau kan.. Anak aku pun tau apa itu JALEN. tapi anak aku sebut kelain sikit la bunyi nye. JELEN.. hahaha...pedulik.. 




Nak story sikit je la. Aku mula kenal JALEN ni bila ikut Arwah mak aku pergi jemputan untuk marhaban di sebuah rumah di  Kg Melayu, Jb. Rumah yang sederhana. Bila balik dari majlis tersebut. setiap seorang dibekal kan bungkusan beg. yang mana isinya ada yang dapat KICAP, SOS CILI dll. Bila tanya mak "kenapa orang ni kasi kicap mak"  mak aku tersenyum dan berkata " ohh.. Ini rumah tokey JALEN. yang kicap kat botol kuning tu mak letak kicap ni la"
So, dari aku kecil, sampai la besar, da kahwin dan ada anak 2 orang. memang JALEN je la pilihan aku & keluarga. 

Paling Happening bila anak pengasuh aku kawin last year. dan kebetulan pulak ternampak kat FACEBOOK JALEN ada promote KICAP bersaiz MINI. hahh kau.. sekali order 3200 botol untuk bagi GOODIES dekat tetamu.. Alhamdulillah.. tetamu datang happy & paling penting kita bagi benda yang ada gunanya.. Dan semestinya sedap. Secara tak langsung kita promosi kan buatan bangsa kita.. 

17 jenis produk yang dikeluarkan oleh JALEN. Selain daripada 5 jenis KICAP, 7 Jenis KORDIAL pelbagai perisa, 3 jenis SOS serta CUKA & TAUCHO.

Dengan Harga amat² berpatutan. Dengan pelbagai jenis berat yang boleh didapati. daripada sekecilnya hinggan sebesarnya. Khas untuk kegunaan dirumah, warung makan atau restoran serta hotal besar.. berbaloi dan puas hati

Okay.. kita bercerita pulak pasal Buku Nota & Diari 2014 daripada JALEN...
Nak jugak ke bercerita.. tak mau lah.. kasi largest font sikit

SAYA NAK 
DARIPADA




No comments:

Post a Comment

Cik NUFF Saya